I'll leave you the size of my feet in the snow when I go

Det har snöat i natt. Bara litegrann. Jag är ganska likgiltig till det, om det ska snöa så ska det snöa mer så att det blir ljust.
Jag är ganska energilös just på grund av mörkret, och lite på grund av hostan.

Efter att ha läst Andys blogg så satte jag på Laakso-My Gods. Det är vinter för mig (speciellt dagens låt).
Två av de tre gånger jag sett Laakso live har ju varit i november-december. Om de skulle spela på lördag, och inte bara Markus, så skulle jag helt klart gå på Pop Up.
Jag har till 98% bestämt mig för att inte gå, det är inte värt.

Dagens låt: Laakso-Once Again Late Night

Kommentarer
Postat av: Erik-Andreas

Det är ju en snuskigt bra och mörk skiva.

2008-10-31 @ 12:04:59
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0