I'm glad we're on this one way street just you and I

Jag kikade på Idol hos Tomas. Efter det så plockade han fram en massa Westlife dvd:er. Till en början var jag ganska skeptisk, men efter en stund var jag fjorton igen. Jag sa till och med att jag seriöst skulle kunna se dom nästa gång de kommer till Sthlm. Jag skulle dock bara vilja se balladerna.
Dagens låtar blir alltså: Flying Without Wings, Fool Again, Swear It Again och alla andra ballader från Westlifes två första album.

Appropå pojkband så tycker jag att Jesper i Idol är helskön. Men ingen, absolut ingen, klår Lars.
Jag fyller år om en månad och två dagar, hint.

Kommentarer
Postat av: jessica

om en månad punkt. lalala! du och jag min älskade tvilling. :D hälsa östersönder från mig. pusspusspusspusspuss

2008-10-04 @ 01:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0