It's in your heart, it's in your art, your beauty.

Från den helg man spelar in allt så tar det tydligen ett halvår för en demo att bli färdig.
Vi har väntat ,som barn väntar på tomten på julafton, sjukt länge nu. Det sägs att vår efterlängtade demo ska vara klar om två veckor. Finally.
Då tycker jag att vi ska ha releasefest.

Dagen har varit bra. Jag har städat korridoren, diskat, gått på promenad med Josefin, ätit och gått på möte med Elin, fått lampan i hallen utbytt av pappa, blivit glad över Grey's (till skillnad från förra veckan då jag lipade som ett barn) och diggat Ann Söderlund.
Jag har även äntligen lyckats få min förstärkare uppkörd hit till Umeå. Min lilla söta Vox, som jag inte använt på över ett år.

En dålig sak uppenbarade sig dock för en stund sen. Det börjar på silver och slutar på fisk. Den är död nu. Mos under en sko. Men tänk om det finns fler?

Det blir ingen Jennie i helgen. Så jag ska nog vara vit (säger jag idag).
Hon kommer kanske upp PopUp helgen, Rebekka också. Mysigt trångt det kommer bli.

Imorgon bjuder pappa på lunch.
God natt.


Dagens låt: Jeff Buckley- Yard of Blonde Girls
Jag <3 Jeff

Kommentarer
Postat av: ylva

förlåt för ikväll, förklarar allt senare =) puss på dig!

2008-10-16 @ 00:50:15
URL: http://ylvson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vaaaa? Får vi demon om två veckor?? Ni måste skicka låtarna till mig :D Hoppas allt är bra, hälsa tjejorna! Kramar!!

2008-10-17 @ 23:52:15
URL: http://www.krissebanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0