Just don't go back to Big Sur, baby baby please don't go

Det var nog så att det var vinet som talade igår.
I morse när jag vaknade utan vinet i kroppen så insåg jag att det ju inte var någon big deal med bakslagen igår.

Jag funderar skarpt på att försöka ha en vit period nu. Igår skrev jag i ett sms till Rebekka att jag skulle sluta dricka för att jag ville ha tillbaka min sjuttonåriga kropp, så är inte riktigt fallet. Min sjuttonåriga kropp var en riktig benget. Jag vill dock aldrig mer se en dubbelhaka på en bild.
Jag vill inte heller bli en jävla sentimental geek på grund av vin.

Kvällen var bra igår. Nästan korvfest hos mig. Bra korvar som gillade min skivsamling.
Corona var ett ganska dåligt val, men sällskapet var ju bra och jag träffade Göran.
Sen kom bakslagen.
Efter bakslagen så var Tim och Fidde substitut när jag behövde tjejsnacka litegrann, det tackar vi för.

Just det, om du läser det här Ann-Sofie så kan jag tala om att det klättrades på "fallos-symbolerna" igår. Du kan vara lugn, ingen skadades. Lasse klättrade inte lika högt som de andra grabbarna, jag tror det kan ha berott på att jag just yttrat mig om att han kanske kunde bryta armen igen.
Jag undrar dock fortfarande vad de gör där, "fallos-symbolerna". Fidde sa något om Lidl igår, men jag tror inte att Lidl byggs på några pinnar.

Dagens låt: The Thrills-Big Sur.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lasse har det verkligen jobbigt med armsnacket. Du är inte ensam om att mobba honom ;P

2008-10-12 @ 13:56:20
URL: http://libney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0