Mina varor

Fick nyss hem Buffé och grejerna från Ica.
De har börjat med något nytt som kallas "Mina varor". Detta betyder att man får rabatt på vissa varor som man brukar köpa ofta.
Dessa är mina varor denna månad:
- Toalettpapper (valfritt 4-p, Edet) Vem köper inte toapapper?
- Tärnad Apetina
- Kryddkorv, valfri (Scan)
Jag visste att det skulle löna sig att jag var tråkig och grillade korv alla grilltillfällen i somras.
- Läsk, pet, stor  (Apotekarnes) Den förstår jag inte riktigt. Måste ha med groggvirke att göra.
- Falafel vegetarisk (Dafgård)
- Bordsmargarin, valfri (Bregott)
Perfekt eftersom Rebekka kanske ska hälsa på snart. Sist hon var här lämnade hon ett stort paket Bregott framme halva natten.
- Physalis Hellre det än syfilis (sorry, det var lågt)
 



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag fick också det där idag. Jag fick rabatt på vitaminer, yoghurt, gräddfil, falukorv, sallad och tacokrydda. Inte dumt. :)

2008-10-14 @ 18:12:43
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0