Tisdag och inte en enda låt kommer till min hjärna

Som jag kände på mig, Rebekka kan inte heller komma till helgen.Jag är dock inte särsklit nere över det för hon har lovat att komma Penny C/Autisterna-helgen. Då kan vi minnas gamla tider, dvs svett-tider. Jag borde stå längst fram.
Värsta ÖSD-crew på Scharinska kommer det bli. Och Gustaf såklart.

En annan sak som gjorde mig glad idag är att Ylva kommer till Umeå den 15:e, detta betyder att hon kommer vara med på min och A-S's födelsedagsfest.

Ikväll blir det Patrik 1.5 med A-S.
På torsdag blir det dubbat HSM. Jag hade hellre velat se med originalröster, men min syster kan ju inte engelska och det är ju för hennes skulle vi går och ser den (eller är det verkligen det?).

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Du borde definitivt stå längst fram. I en perfekt vinkel för att få allt svett på dig (eller hur var det nu T hade uttryckt sig?) :D

2008-10-28 @ 19:21:18
Postat av: Andreas

Jag kan lätt komma förbi närsomhelst, om mina tjänster nu skulle komma till någon nytta dvs.

Har funderat på att spana in norrlands övre delar ett tag nu så det vore perfekt.



Ha det finfint Sandra. Och keep up the good work!

2008-10-29 @ 00:56:16
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Andy: Du är välkommen! Fast beroende på vad du menar med "tjänster" så vet jag inte om de kan komma till någon nytta, inte för mig i alla fall ;)

2008-10-29 @ 13:09:01
Postat av: Erik-Andreas

Yay! Blev dock jävligt avskräck'd för att dra ännu längra norrut efter vad jag fick erfara när jag nu kom tillbaka till Östersund.

Är det massa snö och kallt där uppe också?

Annars kan jag komma redan till helgen tjejen;)

Med "tjänster" tänkte jag väl mer på sällskap och påhittighet. You dirrty dirrty gïrl:P haha

2008-10-30 @ 13:32:18
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Welli welli, vilken helg menar du? Den som kommer nu är ganska bokad, och den efter jobbar jag lördag. Men då skulle det nog funka ändå :)

Näe, ingen snö här inte. Kanske på natten, men jag har inte sett nån.

2008-10-30 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0