Bang bang you're dead

Idag var jag på UM. Det var en trevlig kvart. Jag gillade den här barnmorskan mycket bättre än den jag träffade i våras. Den här kvinnan var kul och peppade mina sexologplaner. Vi hann även prata lite om prins Ali och allt som hände då.
Det bästa var att hon inte var fördömmande alls, vilket nästan alla UM-människor jag träffat (inte så många som det kanske låter som) har haft en tendens att vara. Jag minns en gång när jag var nyss fyllda arton och hade råkat ha oskyddat sex och därför kollade upp mig. Barnmorskan avslutade det hela genom att hiva en hög kondomer, över sitt skrivbord, till mig samtidigt som hon spydigt sa "De här kan du behöva!". Är det meningen att de ska få oss att inte våga komma tillbaka om vi skulle"råka ha oskyddat sex" igen? Näe, fy för henne.
Det hade varit en helt annan sak om hon sagt det med glimten i ögat så att säga.

Nu kollar jag på Grey's. Jag blev totalt blödig och min mascara rann under någon liten minut i början, men som tur var så visade det sig bara var en dröm. Dr McDreamy får ju för fan inte gå och dö nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0