I can still feel the touch of his hand, feel the heat from his body

Så här är det: man ska inte ha för mycket hopp och längtan, för då skiter sig allt. Nu ska vi inte måla fan på väggen för tidigt, men jag tror fan jag blir utan besök i helgen. Skulle inte förvåna mig om mamma, pappa och Terese inte heller kan komma. Då går jag fan under.
Nej, det gör jag väl inte riktigt. Men just idag känns det så.

Jag är nog lite småsjuk för jag har ingen aptit, vilket jag borde ha med tanke på att jag mest har ätit mackor idag. Ni som känner mig vet att jag alltid är hungrig när det är dags att vara hungrig.

Hur som helst så känns Pop Up ganska avlägset. Vid närmare eftertanke så känns det inte så lockande att trängas med massa fjortonåringar, speciellt inte med tanke på hur mina lungor känns nu. Det är inte så mycket att missa heller. Markus K såg vi ju i somras, Hello Saferide vill jag bara se tillsammans med Jennie och Rebekka, Sugarplum Fairy och Teddybears krockar, Syket är lokalisar som man säkert kan se senare.

Nu peppar vi för major-krocken den 22/11 istället. Autisterna på Popterror vs. Penny Century på Scharinska. Jag ber till musikgudarna att PC spelar tidigt på kvällen så att jag kan hinna med båda. Kim har i alla fall utlovat efterfest.

Dagens låt: Penny Century- Another Day Leaves So Slow

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va, ska du inte på popup?

2008-10-27 @ 19:59:42
URL: http://libney.blogspot.com
Postat av: Jennie

You do know I love you more than you'll ever know, right?

Puss

2008-10-28 @ 23:02:31
URL: http://thecomback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0