Singing songs of love to pass the time

Vårat hus har de senaste dagarna varit ett party mayhem. Fest hela veckan typ. Det är okej. Jag blir dock galen när någon spelar kass musik och samtidigt skrålar med i skitlåten. Något som är ännu mer irriterande är när skitlåten spelas om och om igen.
Jag funderar på att författa en arg lapp. På den ska det stå "Kära grannar, om ni ska festa mitt i veckan så kan ni väl i alla fall spela bra musik? Outlandish-Aicha är ett tecken på dålig smak."

Nu över till en kul grej.
Ni vet inlägget om att jag vill ha Tomas Andersson Wij, och om jag inte kan få honom så vill jag ha nåt liknande?
Well well, igår skrev en snubbe, som jag brukade skriva en massa med på msn back in the days, till mig.
Han undrade om jag som musikintresserad ville ha en cover han spelat in. Jag skulle precis gå och sova men sa att han fick skicka den idag. Så idag när jag kom hem från jobbet så fick jag låten. Den var en bra låt och killen sjunger bra, men bäst var följande:
- Jag har nog aldrig hört originalet
- Det är Tomas Andersson Wij
- Haha, har du läst min blogg eller?
Han hade ju självklart inte läst min blogg eftersom han typ inte ens vet att jag bloggar, men vilket sammanträffande I say.

Imorgon ska jag spendera pengar, men inte för mycket. Det vore ju bra att ha lite pengar kvar i slutet av månaden.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0