Whatever it is it suits you good

Vilken dag det var igår.
Tomas och jag åt och var sen på bio, vi såg En Förlorad Värld. Mycket bra.
På väg för att hämta våra cyklar så såg jag en kille jag kände igen. Insåg att det var B och visste inte om jag skulle heja eller ej, men när vi redan gått förbi så tänkte jag "äh, whatever"...då mina vänner, då tvärvände Tomas och sa "Min cykel står ju där borta". Nu hamnade jag alltså en meter ifrån B så jag kände mig så illa vidare tvungen att säga "Hej B". Han svarade med "Hej Sandra". Jag fortsatte med "Hur är...." till en rygg som redan var på väg bort. Jahapp. Inget kallprat blev det. Var han full eller bara feg?
När vi hade cyklat nästan hela vägen hem så tappade jag mitt cykel-lås hur korgen. När jag stannat och vänt mig om ser jag att det står en kille böjd över låset. Han plockar upp det, kommer fram till mig med det och cyklar sen iväg. Inget märkvärdigt med det egentligen, om det inte vore för att han var otroligt söt. Prince Charming on his bike typ. Det gjorde min dag.
Trodde jag då. Det visade sig nämligen att dagen skulle peake lite till på NH. Träffade A där, vi pratade om halsfluss och lite annat. Eftersom han hade just halsfluss så skulle han gå hem tidigt, men innan han gick så bad han om mitt nummer.

Jag somnade gott.

Idag ska jag äta Kinamat med pappa. Yummie.


Dagens låt: Tingsek-I Love You (Part I)
Någon som är sugen på Tingsek, Timbuktu och Damn den 10/12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0