För att min humor är på topp (?) när jag är trött (msn-konversation)

Bakgrunden till detta utdrag är en massa bootycalls och sms jag fått de senaste veckorna.


Sandra säger:
nu gäller det bara att inte vara full och kåt om han är i närheten, för då finns risken att jag faller dit. Men då måste jag veerkligen vara full och kåt. Totalt desperat
rebekkharific/ säger:
haha
rebekkharific/ säger:
skön du är
Sandra säger:
ja, tydligen tycker ***** också det
rebekkharific/ säger:
men lol på dig!
Sandra säger:
haha, där fick jag till det
Sandra säger:
det är mer än vad ***** nånsin kommer få
Sandra säger:
haha, fan förlåt
rebekkharific/ säger:
haha åh sandra. du är bra nog härlig du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0