I fönstret lyser solen och du är nästan vaken

Efter att vi fixat på Verket igår var mina planer att följa med folk ut på fest. Planerna grusades dock av att jag var alldeles för trött, somnade nästan på bussen hem. Jag tog vara på tröttheten och gick och la mig innan tio. Då jag drabbades av en massa tankar tog det dock en bra stund innan jag somnade.

Vaknade på bra humör och med pepp för dagen. Humöret svängde dock litegrann vid lunchtid då jag tyckte det kliade alldeles för mycket på hjässan. Efter att ha kammat och pratat med apoteket så verkar det i alla fall lugnt. Det kliar antagligen för att jag blivit torr i hårbotten av lusmedlet plus allt kammande. Mitt hår mår ju som ni läst innan inte allt för bra just nu. Köpte återfuktande gel för hårbotten samt två nya luskammar. Tänkte fortsätta kamma ett tag till. Om jag hittar något kryp så blir det till att börja om från scratch.

Jag vet att vissa kan tycka att väder är ett tråkigt ämne, men hur som haver så måste jag bara säga att vädret är skitfnt idag. Trots världens blåst så blev jag pepp av att promenera. Tack vädret!

Jag ska förresten försöka blogga en dagesn låt varje dag, för att tipsa Ylva (och er andra) om musik som jag gillar.

Dagens låt idag är Parken- Jag Har Varit Vilsen Lisa.
Parken kommer för övrigt till Pop Up den första november, likaså Hello Saferide och Markus K.
Jag hoppas att Jennie kan komma då också.

Trots att jag borde börja blöda typ nu så ska jag försöka vara mer pepp denna vecka. Det blir nog ganska lätt eftersom jag längtar till veckoslutet. Jag kan tänka mig att hösten är skitfin ute vid huset i Sandnäset. Appropå huset så berättade mamma att det blåser så mycket att grannarnas studsmatta (ni vet en sån där stor) hade blåst ut i Storsjön. Min familj bor alltså så nära vattnet att vinden orkar släpa med sig en studsmatta på cirka 90 kilo ut i vattnet. Det ni.
Om jag förstått det rätt så har Jessica dragit till huvudstaden, synd, men det betyder all tid (förutom den med familjen) till dig Rebekka ;)

Det var allt för idag, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Sweet :) Underbart!

2008-09-29 @ 18:37:09
Postat av: Rebekka

Sjukt de där med studsmattan btw. Jag har väl aldrig hört på maken.

2008-09-29 @ 18:38:10
Postat av: Erik-Andreas

Ja det var tokigt här nere vid sjön i helgen, men bra då man har en fin anledning för att ligga i soffan och dricka te till några tidsfördrivsfilmer ^^

Välkommen tillbaka till helgen då.

2008-09-29 @ 20:14:50
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0