I tried to look busy, I tried to stay cool.

Idag har min svank skrikit av smärta men resten av jag har mått prima ballerina, eller nästan i alla fall.
Ikväll har jag kollat på Idol. Mina favoriter av tjejerna är Loulou, Alice, Sepideh och lite Yazmina (mest för hennes ögon).
Jag hoppas blondinerna åker ut, fast Anna kan få stanna trots att hon inte var så bra ikväll.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag sätter mig på planet till Östersund, jag önskar dock att det redan var fredag.
Jag hoppas att det  inte blåser så mycket då förresten, för det är dödsångest deluxe att åka litet pluttigt propellerplan vid hård blåst kan jag säga.

Mamma bokade en tid åt mig hos Anna-Maria på fredag, så snart kommer mitt hår leva igen. Jag hade tur att hon hade någon ledig tid med så kort varsel. Anna-Maria är den bästa frisör jag någonsin haft. Förra hösten tyckte jag att mamma och pappa kunde kidnappa henne och ta med henne hit, det tyckte inte dom var en så bra idé.

Jag har insett att antingen så består min blogg av sentimentalitet och sånt eller skrivande om vardagssaker. Yupp, så är det. Nu avslutar jag dagens skrivande.

Dagens låt: Laakso- England
Från Västerbron och Vampires EP'n, den vi fick på Klubb Corazon för snart ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0