I wish you would have put yourself in my suitcase

I morse drog jag mig för att duscha och utföra den dagliga luskammningen.
Tillslut stod jag där, våt och naken, och förde kammen mot hjässan. Drog ett djupt andetag och började kamma. När jag dragit kammen genom håret några gånger började hoppet bubbla inom mig, än så länge hade jag inte sett en enda liten bäbislus. När det gick upp för mig att jag kammat igenom hela håret grundligt utan att hitta en enda lus så gav jag av ett litet gjädjetut. Om jag ska vara ärlig så började jag nästan gråta av lycka (det skyller jag på hormonerna som just nu förstärker alla känslor).
Nu gäller det bara att fortsätta kamma och hoppas på att jag har sett nog av löss för denna gång (för alltid). På måndag är det dags för återbehandling.

För övrigt föll jag litegrann under Idols fem sista minuter.
Jag hoppas att killen åker ut snart, så att han kan fortsätta göra sin egen musik.

That's all, ikväll måste jag sova i tid.

Kommentarer
Postat av: jessica

det var kul att vi skrev till varandra om idolmannen samtidigt. och tack för myspacelänken! den används flitigt :D

jag saknar dig min stjärna! pusspusspuss

2008-09-05 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0