It's the night time, baby

Jag måste sluta låta kvällarna/nätterna "get to me".
Och jag måste framför allt försöka låta bli att blogga vid dessa tillfällen.
Och jag måste få det ur hjärnan.
När läraren på fotokursen ikväll sa "nyår" så skenade mina tankar iväg.
Rebekka säger dock att det inte är så konstigt, att just "nyår" får mig att tänka.
Sant.

Se, nu gör jag det igen. Låter kvällen "get to me".
Fiffigt att man kan stryka över det man skriver.

För övrigt så är jag ganska "kärleks"krank just nu, men samtidigt är jag rädd för att få löss (huvud. inga jävla crabs) igen så det där med tillfälliga förbindelser känns jävligt långt bort. Ja, jag tror verkligen att jag fick lössen så eftersom man måste vara tillräckligt nära någons huvud tillräckligt länge.

Jag har hittat en jacka nu, på HM, men eftersom jag glömde checken på 50kr och kupongen som ger 10% rabatt på valfri höstjacka så fick jag lov att hänga undan den och vänta tills imorgon.
Enda kruxet är att om jag köper jackan så kan jag inte hämta min röda skönhet (basen) från reperation försän nästa vecka då pengarna inte räcker till båda.

När Filip och Fredrik har slutat leka i rutan ska jag nog försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0