Kom konduktör och ta mig med en vacker dag

Helgen nästa vecka kommer bli en höjdarhelg, i Stockholm. På fredag ska jag äntligen få träffa Jennie. Vi ska passa min syster på dagen, om mamma och pappa går med på det så blir det Junibacken.
På kvällen spelar Autisterna på Debaser Slussen. Jag kan inte få nog av dom. Jag är grymt pepp!
De ska även spela här i Umeå senare i höst.

På lördagen ska jag på bröllop, så dår får jag äntligen använda den där klänningen jag köpte i slutet av Juni (finns bild här på bloggen). Ett annat plus är ju att jag får träffa hela familjen samt fastrar, kusiner och kusinbarn.

Nu ska jag försöka vara effektiv och städa kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: Rocky Jennie

Peppad som fan!!

Puss

2008-09-03 @ 18:01:20
URL: http://thecomback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0