La vita é bella

Detta inlägg skriver jag mest för att bryta följetongen om herrn. No more om honom, eller i alla fall på ett tag.

Ikväll är det fest. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska festa nyktert eller ej. Time will tell.
Om jag dricker så blir det inte så mycket eftersom jag tagit en allergitablett då det kommer vara katter närvarande på festen.
Jag har i alla fall köpt en klänning. Helt otroligt att jag har pengar kvar när det snart är dags för löning.

Ann-Sofie och jag kollade på Livet Är Underbart igår. Världens finaste film. Jag älskar första halvan för hur Guido charmar sin blivande fru, andra halvan är trots sin dysterhet även den upplyftande.
Det som  blir mest jobbigt är när man inser att detta faktiskt hänt på riktigt, kanske inte just Guidos historia, men hela Förintelsen.

Booty-sms i natt igen. Varje helg. Han ger inte upp.

Nu ska här piffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0