Om man ska vara lite kroppsfixerad



När jag ser bilder som denna blir jag otroligt peppad på att skära ner på alkoholen samt simma och träna mer.
De tre senaste åren (ganska precis sen jag fyllde arton) har jag gått upp säkert 10-15 kilon.
Till en början var det ju bra, eftersom jag innan var en så kallad benget, men nu börjar det bli lite för mycket. Det enda positiva just nu är väl kanske de avgudade brösten, men de får snart ta och ge sig de med. Jag har nog med ryggproblem som det är (ännu en anledning till att träna mer).
Eftersom jag måste ta och vända tillbaka på dygnet så passar det ju utmärkt att simma imorgonbitti, och för en gångs skull så är jag inte småsjuk.
Nu säger jag god natt gott folk.

Fotot har Thérèse tagit.


Kommentarer
Postat av: Erik-Andreas

Vilken hälsosam och bra plan, man kan åtgärda utfyllnad på många sätt, men att dra ner på alkoholkonsumtion är ett gott och hälsosamt sätt.

Din lever kommer tacka dig, fyllskalle;)

Nejrå.

2008-09-22 @ 12:15:21
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/
Postat av: ylva

Sandra, nu får du fan ta och ge dig! top model nästa säger då jag!

2008-09-22 @ 22:58:24
URL: http://ylvson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0