Sentimental geek, shut up and go to sleep.

Idag är jag så äckligt pre-mens så ni förstår inte.
Det är fel på allt.
1. Mitt hår mår bajs, sen den där jävla lusbehandlingen.
2. Mitt hår har en jävla bajs-längd i nacken. Skulle antingen behöva vara längre eller kortare.
3. Jag känner mig ensam.
4. Jag saknar mamma.
5. Jag saknar Rebekka, Jennie, Jessica. Och Ylva. Och Andy.
6. Jag saknar gamla tider.
7. Ingen verkar vilja följa med mig på Popterror imorgon. Ännu en anledning till att sakna ovan nämnda människor (samt resten av sommar 07-gänget.)
8. Det kliar.

Jag har faktiskt lyckats boosta litegrann idag ändå. Jag har shoppat. Tänka sig, man kan köpa lycka.
Jag har äntligen hittat en spetsklänning, och inte var den dyr heller. 300kr.
Det är ganska bra för mig att prova kläder i provrum som har speglar där man kan se sig själv från alla vinklar, för då inser jag att jag måste sluta vara en tönt. Min kropp är bra.
Finaste skorna hittade jag på Skopunkten. Bruna finskor. Passade även på att köpa ett par stövlar.
Köpte intensivtoning, så snart mår mitt hår kanske lite bättre. Ska köra lite inpackning imorgon kväll (eftersom jag fortfarande inte lär ha hittat någon som vill följa med på Popterror) och kanske även färga det då. Om jag vågar göra det själv, har alltid haft andra som gjort det åt mig. Om jag inte vågar ska Ann-Sofie få hjälpa mig på söndag då vi ska plugga.

Nästa helg råder jag bot på saknaden, för då följer jag med pappa hem till det fina huset vid vattnet.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Åh, jag längtar tills du kommer! Saknar ju dig.

2008-09-25 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0