Skönheten är hon, odjuren är dom.

Uäck! Jag har hårlöss, eller ja, snart är de förhoppningsvis ett minne blott.
Tack till Ann-Sofie som tog på sig att luskamma mig samt smörja in mitt hår med grejs (som ska vara i hela tolv timmar).
Vilka monster, ni skulle ha sett moderskeppen.
Jag kunde ju inte riktigt förstå varifrån jag fått dem, eftersom jag varken lånats folks mössor/hårborstar eller varit särskilt intim med någon den senaste tiden. Kvinnan på Apoteket sa att man kan bli smittad på bussen. På bussen!!
Hädanefter cyklar jag vart jag än ska.

Jag hoppas att håret inte tar allt för mycket stryk av medlet. Det är pretty starkt så att säga.

På grund av mens blev lusproblemet hundra gånger större så jag började nästan grina i telefonen när jag pratade med mamma. Som jag ville att hon skulle komma hit.
På onsdag kommer pappa i alla fall och om lite mindre än två veckor får jag träffa la familia för vi ska till huvudstaden på bröllop.
Jag hoppas även på att få träffa Jennie då.

Ikväll får jag roa mig med film, eller så borde jag läsa lite bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0