So many times you've set my mind on fire.

Idag köpte jag Cosmo. Ett impulsköp då planen egentligen var att köpa Polly. Jag ströbläddrade litegrann och hamnade på horoskopsidan.
Jag läste mitt horoskop, följande rad fick mig att utbrista något i stil med "Men va fan?! Är det här ett skämt?":
"Singel? Gammalmodiga Merkurius vill att du ger ett ex en andra chans runt den 6:e."
Nu är han ju inte direkt ett ex, men något i den stilen är han ju.
What's up liksom? Räcker det inte att min hjärna redan är lite hookad, måste mitt horoskop se ut så där?
Detta var dock inte allt, för på sidan efter stod det om männen. Följande fanns att läsa i hans tecken: "Lustfyllda dagar: 3:e, 4:e, 20:e"
Ni kan ju gissa om min fantasi skenade. Kommer något hända den 3:e? Kommer han sen några dagar senare böna och be om att vi ska försöka igen?

Jävla knäppis-horoskop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0