Surströmmingskvällen och varför jag skulle behöva en man i hushållet

Eftersom jag inte skrev något om våran lilla illaluktande fest i lördags så kommer här en liten sammanfattning i punktform:
- Vi köpte alldeles för mycket mat, men som sagt: man ska inte vara snål.
- Det var mumma.
-Trevligt sällskap.
-Lasses blandskivor var ljuv musik för öronen.
-Vi har en ny schysst granne som bjuder på Jäger.

Jag lärde mig att:
-Det räcker inte med att bara kolla om någon har skor inne hos sig själv när man drar, för de kan hänga jackor och kavajer på klädhängaren som blir inlåsta.
-Om man ska röja lika mycket som jag och Ann-Sofie gjorde på NH så ska man inte ha en axelbandslös topp på sig.
-Det är oartigt av polacker att säga "nice skirt, nice legs". Enligt mig själv klockan 01.15 en söndag morgon i alla fall.
-Portarna på Historiegränd låses runt 22.00 och har inte öppnats strax innan två, så det är ingen vits att försöka vara snäll genom att lämna ett paraply i någons brevlåda.

Det var väl ungefär allt.


Jag har de senaste dagarna insett att jag skulle behöva en man i mitt hushåll.
Denne skulle kunna luskamma mig samt fixa proppen i mitt avlopp (duschen).
Och tillfredsställa andra behov (eftersom jag aldrig mer tänker ha casual sex då jag insett att jag antagligen fått lössen på så sätt).

Kommentarer
Postat av: ylva

kom till Göteborg!!!!

2008-09-09 @ 01:17:54
URL: http://ylvson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0