This will be the last bitter song. It will be my last, real bitter song about you.

I natt när jag inte kunde somna så började jag tänka på B. Jag började komma ihåg en massa. Framför allt hur otroligt jävla (ny)kär jag måste ha varit. Jag fick ju till och med en idé om att flytta till huvudstaden och sälja SvD där (för det fanns nämligen en sådan möjlighet när man jobbade på SvD i Östersund) bara för att kunna vara med honom..
Han fick även se mig gråta, vilket många inte fått.
Och jag fick honom att tapa aptiten (på det bra sättet).

Det där med tappandet av aptiten har jag skrivit om alldeles för många gånger nu.
Nu vill jag bara skriva att jag tycker jag är värd ett sms eller ett samtal nästa vecka. Ett förslag om en liten fika eller så.
För han betydde så mycket och jag vill veta hur han har det.

En dag tror jag det kommer dyka upp en ny B, en som kommer stanna lite längre.
En som jag kommer vilja göra nästan vad som helst för.

Jag har för övrigt märkt att jag har stängt av hjärtat litegrann. Eller rättare sagt så slår jag inte på det i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0