Say goodbye to all of these ghosts in your head

Vad fan hände med att jag aldrig mer skulle höra av mig till honom? Det sista jag gjorde förra året var ju att deleta hans nummer från min telefonbok.
Sen så helt plötsligt ska han till Umeå och jag tipsar honom om Scharinska mest för att kanske öka chansen att få träffa honom.
Jag har hjärtklappning, men jag tror nog att det mest beror på blodsockerfall för jag har ju egentligen gått vidare för länge länge sen. Enligt Laakso så kommer jag få känna pirret (det där riktigt stora som får en att tappa aptiten) igen i början av år 2010, så jag kanske inte helt borde lägga av med casual sex.
De har för övrigt förföljt mig idag, blodsockerfallen alltså (inte Laakso), eller ja, det jag tror är blodsockerfall.

För övrigt så planerar jag att vara vit till helgen. Jag kände redan i söndags att det var dags för en vit helg. Nu när jag har planer på att inhandla en ny höstjacka så kommer jag ändå inte ha råd. Jag är hellre varm i en jacka hela hösten än varm en kväll på alc.

Nu är det dags för sängen snart, fast jag kommer antagligen inte somna försän efter ett typ. Jag har vänt på dygnet den senaste tiden. Imorgon ska jag i alla fall plugga italienska med Ann-Sofie vid nio, så då har jag en anledning att kliva upp.


Kommentarer
Postat av: ylva

ok först och främst vem är killen? jag funderar också starkt på att ta en vit helg, och delvis på grund av anledningen att jag behöver köpa en ny jacka ;) vi har verkligen gått och synkat ihop oss under sommaren. på tal om det så hörde zola av sig idag på msn, slösnackade bara en massa om ingenting, har ni träffats nå mer sen i somras? kram på dig gumman, mizz ya!

2008-09-16 @ 23:42:21
URL: http://ylvson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ylva: jag svarar i ett mail på fejjan istället.

Saknar dig med!Puss!

2008-09-17 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0