We aim to please

Okej, jag simmade inte idag. Behövde någon timma till med sömn då lördagsnattens brist fortfarande satt kvar.
Jag har dock varit ganska nyttig ändå, för jag gjorde god Quinoasallad till middag, och jag gick hem från jobbet. Det ni.

På jobbet idag ringde jag head office. En sak kan jag konstatera, brittisk engelska låter verkligen snyggt. Jag tror, eller snarare vet, att snubbarna där borta som vi ringer då och då inte är särskilt snygga, men låter snygga det gör dom.

Mina axlar/min nacke är för övrigt ganska döda. Jag är i desperat behov av massage.



Kommentarer
Postat av: Erik-Andreas

Kom till Birka vetja, här får man massage och kramar bara man sätter sig i något av köken.

underbart.

2008-09-23 @ 10:55:45
URL: http://andreasvestlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0