You've been hittin' the heartbrakes hard

Jag drack tre öl igår. Jag blev mer påverkad än jag borde, det berodde till största sannolikhet på att jag bara åt några nacho-chips till middag.
Jag hade i alla fall kul. Roligast var killen som visade massa trolleritricks med en femma (eller flera femmor). Jag var totalt fascinerad.
Nu ligger det pommes under mitt soffbord.

Ikväll ska vi äta surströmming, och jag måste erkänna att jag inte är så pepp. Jag får försöka bygga upp peppen, det är ju trots allt några som ska bli av med sin surströmmingsoskuld ikväll.

Jag fick en ny vän på facebook idag. Eller en gammal vän. Eller en gammal flamma (om jag ska erkänna så kändes detb litegrann i bröstet, måste han vara så fin?).
Jag har nyligen hittat en låt med den perfekta refrängen för det som hände.
Black Kids- Hit The Heartbrakes.


Fan, jag måste ju städa om vi ska vara här. Jävla skit att Lasses allrum är "sunkigt som fan".
Off we go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0