Så länge våra hjärtan slår.

Bloggtorka, beror nog mest på att jag farit runt en massa de senaste veckorna, har inte haft någon chans att slå mig till ro. Idag jobbar jag i Umeå. Vädret kokar så det är inte många kunder, så jag tar min chans att skriva litegrann.
Jag svettas svettas och svettas. I morse var det klibbig hud mot klibbig hud. Mysigt.
Inget klår dock mitt svettande första krogstråkshelgen. På lördagen såg jag nyduschad ut när jag kom hem från en kväll av mycket dans dans dans med Jennie och Jessica. Jag slapp dö Plaza-döden i sommar, tack vare Food-tältet som hade massa bra dj's.
Yrade gjorde jag bara en dag, på fredagen. bob hund, Masshysteri och två låtar med Mew (ljudet sög och jag var extremtrött så min säng lockade mer).
Innan jag yrade var jag i Stockholm och spelade med fina Syster Elak på Pride House (kulturhusets tak närmare bestämt).
Då jag rest runt en del de senaste veckorna så tänker jag bara slappa på min semester som börjar om en vecka. Fixa lite i lägenheten och så.
Så, en lite uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0