En kort paus utanför Statoilmacken

Om jag kommer sakna? Som jag kommer sakna!

Sommaren har varit ganska J-intensiv, men snart kommer hösten och kylan. Det känns ganska jobbigt. Vi får ta den som den kommer och hoppas på att hjärtesmärtan uteblir.

Jag blir förresten ersatt i bandet. Distansförhållanden är helt enkelt inte min grej, eller snarare inte den andres grej. Jag vill alltid men den andre vill aldrig. Jag blev först ganska ledsen, men det känns ändå ganska okej (av anledningar som jag inte tänker outa här). Nu kan jag starta ett popband, eller ett rockband, eller ett punkband!
Det fanns små planer i sommar på att ta upp SAATS igen, vi får se vad det blir med det.

Fyra timmar jobb kvar, sen har jag semester i två veckor. En semester som jag bara tänker ägna åt ingenting. Har varit på resande fot så länge nu att allt jag vill ha är min säng, mitt kök, min balkong och så vidare.

Ikväll: Förfest hos J, sen Scharinska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0