And I know it's been many years and hundred love affairs.

Jag har äntligen fått rumpan ur och fixat en extern skärm, eller snarare lånat av pappa.
Den är sjukt stor! Jag kommer antagligen försämra min syn en del, i alla fall om man ska tro det där ens föräldrar sa när man var liten om att man inte fick sitta för nära tv:n. Jag borde egentligen veta om det är sant eller inte, med tanke på vad jag jobbar med. Får fråga imorgon.

Förutom att kirra en skärm idag har jag vaccinerat mig. Jag lyckades tima noll kö (i bland har det varit köer utanför bygnaden), så det gick fort. Jag hann alltså inte bli nervös. Tiden får utvisa om jag drabbas av några biverkningar. Än så länge är jag bara lite stel i armen.

Ikväll ska jag ta igen missade avsnitt av True Blood och Grey's Anathomy.
Och läsa alla dessa oläst blogginlägg på bloglovin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0