Bossageddon II

Gårdagen var helt jävla awesome!
Det var skitkul att dansa till musiken. Kvällen tog dock slut så fort att jag inte hann dansa lika mycket som jag ville.
Ni vet vad man säger, när man har kul går tiden fort. Det kan jag skriva under på.
Kvällens finaste outfit var Emmas, jag kunde inte slita ögonen från hennes paljettklänning.

Förutom två suddiga bilder på utsikten så tog jag inte en enda bild, men jag har vaga minnen av att det var kameror och blixtar lite här och var så inom en snar framtid är vi nog alla taggade på fejjan.

Nu väntar en tur till Carlings för att köpa biljett till morgondagens Mellandagsröj (det blir vitt), kanske en varm fetamacka på Tings och sen jobba vid två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0