Bossageddon.

På söndag ska jag göra något för mig väldigt revolutionerande, jag ska nämligen skippa I <3 JD. Jag har varit på Juldiscot sen jag var arton, i år skulle bli femårsjubileum, men jag skiter i't för vi ska nämligen på Lars med fleras tillställning uppe i termosen (även känt som Arctura). Där kommer det spelas musik som jag inte är så bekant med (elektroniskt, dubstep, techno med mera), men det gör inget för det är sjukt bra folk som kommer vara där. En del gamla rävar liksom. Och sen är ju utsikten i sig värd det fina biljettpriset på ynka 100kr (jo, det är lite eftersom allt annat i mellandagarna kostar minst 200kr).
Eftersom jag ändå knappt fått dansa de senaste Juldiscona så gör det inte så mycket att jag missar det i år.
Det känns som ett bra beslut.



Biljetterna är väldigt färggranna, och bara det blir jag sjukt pepp av.

På söndag kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0