Draft: Dec. 5, 2009

Mitt obloggande beror på en dator som valt att nästan sluta leva, eller snarare en skärm. Nu ska jag försöka skriva litegrann, få se hur långt jag hinner innan skärmen blir svart igen eller börjar dansa disco,
Veckan som gick var en fin vecka. Jag har varit på konsert med fina Birka-elever, blivit raggad på av ett lammkött, kramats, kollat på På Spåret följt av ett parti Singstar, dansat med en cool brud som jag känt i ungefär en vecka men som jag har sjukt mycket gemensamt med, sett nya hunkar, fått en hel öl i knät osv.

Jag började skriva på det här inlägget den femte, nu är det den åttonde. Får se om jag hinner färdigt.

Just nu har jag två saker att säg.

1. Ylva, om du läser det här så vill jag att du ska veta att svar på ditt mail kommer, så fort jag lyckas fixa så jag kan skriva en längre stund. Jag kommer tyvärr inte kunna komma upp till Umeå nästa vecka. Men...

2. ...jag kommer eventuellt spendera varannat veckoslut i Umeå nästa år, så om jag inte hinner/får råd att komma ner till Göteborg så kan vi säkert lyckas tima en Ume-helg. Då kan vi leta nya skillade killar med radhus och jacuzzi ;)

 

Nu publicerar jag medan chansen finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0