I quickly got to work and put the song in gear.

För att inte riskera att slita ut oss lagom till kvällens Bossageddon så tog vi en filmkväll igår. Det var mysigt. Jag gick och la mig ganska tidigt men väcktes strax innan tre av J (sommarkatten) som ville låna soffan. Han hade varit ute med ett gäng och när de skulle ta nattbussen hem märkte dom att det inte gick några nattbussar. Tydligen hade det varit många människor som tänkt åka nattbuss och jag undrar vad som hände med dom. Jag menar det är ju ganska kallt ute. J hade i alla fall tur och fick sova på världens skönaste soffa.

Idag ska jag kolla in mellandagsrean och se om jag kan hitta en outfit tills ikväll. Jag är så less på alla mina kläder, inget duger.
Kvällen kommer dock inte behöva lyftast av en snygg outfit, jag tror att bara grejen att vara upp i Arctura kommer äga sjukt mycket.

Det här är Arctura (för er som inte har koll på Östersunds byggnader):


Om man bildgooglar Arctura kan man se fler olika färgspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0