I will always be your soldier.

Min syster har det inte alldeles lätt i skolan just nu. Det finns tjejer som kan vara riktigt riktigt taskiga mot henne. Det gör så ont i mitt hjärta varje gång jag får höra om något nytt taskigt upptåg de har haft för sig.
Jag blir arg och ledsen och vet inte vad jag ska ta mig till. Det enda jag kan göra är att försöka få min syster att förstå att det blir bättre när man blir äldre. Been there done that liksom.
Ungar kan vara så sjukt hemska mot varandra, och jag förstår det inte. Vad får ett barn att vara taskigt mot ett annat barn? Jag tror att de får med sig det hemifrån på något vis..
Hur som helst så hoppas jag att min syster är stark nog att skita i plågoandarna och umgås med andra schyssta kompisar. Riktiga kompisar. Hon är den finaste lilla människa jag vet, och jag tänker inte låta några småbitchar förstöra henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0