Under gatan, en strand.

At the moment är jag lite mosig. Den regelbundna besökaren har timat nyår. Underbart. Not.
Men, hur som helst så blir det ett kick ass-nyår!
Sofia sitter på bussen från Umeå och är framme om ungefär två timmar och femton minuter. Innan dess ska jag shapea upp.
Imorgon tar vi en tidig buss till fjällen.
Awesome!

Igår var jag förresten på en tillställning på Marité. Det var kul. Jag fick catcha upp lite med Stefan och vi coachade varandra. Och jag var snygg som fan! De bästa komplimangerna är de som kommer från killar som inte har någon baktankte om att få sig något. Så som killkompisar med flickvänner.

Nu väntar lite disk och lite packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0