Why won't you take me with you?

Äntligen helg.
Sen jag vaccinerade mig i onsdags har jag sovit oförskämt dåligt. Jag behöver kunna röra mig fritt om jag ska somna, men det går inte med en ond ond arm. Det blir liksom rygg-höger-rygg-vä..nej aj-tillbaka till rygg-osv.
I morse passade jag alltså på att ta en fet sovmorgon.
Ikväll är det klassisk afton (fest) med Birkamänniskorna. Det blir kul!

Jag är sjukt nöjd över att Calle inte vann, jag hade avlidit om han hade behövt sjunga Higher en gång till. Calle är mycket bättre än den låten.

Andreas har visat mig ett ställe där man kan kolla på serier, tvshack.net. Nu kan jag äntligen se fortsättningen på Californication, ta igen True Blood (som svtplay tydligen slutat visa) och Grey's (som kostar pengar på kanal5play).
Och framför allt: Jag kan kolla in min liebling Jason Schwartzmans serie Bored To Death.
Det finns förresten en Jasonkopia i stan, jag har blivit halvt uppmuntrad att ragga på honom, men jag tror jag hellre låter honom fortsätta vara ögongodis. Jag menar, tänk om han är skittråkig och förstör bilden av att han är Jason. Haha.

Nu: Dusch, piff och pepp. Ikväll ska vi äga!

Kommentarer
Postat av: ylva

va? var kan man se på greys? jag brukar bara kolla serier på watchxonline...dom har också det mesta men inte greys!

2009-12-12 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0