2009

Nyårslöften är ju menade att brytas, så därför har jag listat nåra planer för 2009.

Planer för 2009:
- Försöka åka mindre buss, gå mer. Bra för hälsan och ekonomin
- Förbättra mina skills när det kommer till basspelandet. Jag ska försöka spela mer själv, och inte bara med band. På så vis kanske jag får mer självförtroende och det kan vara bra att ha om jag vill joina/skapa ett till band.
- Flytta till Göteborg med Jennie-darling, där plugga deltidskursen Psykologi mot sexologi.
- Inte höja siffran märkvärt.
- Vara lite kreativ. Det vore fint att kunna sy om Kupan/Myrorna-fynd själv.
- Behandla min rygg och mina axlar bättre.
- Läsa mer böcker.
- Försöka vara lite mer sparsam.
- Åka till England, Italien och kanske Grekland.
- Laga lite mer mat, och bredda mina kunskaper.
- Skaffa ett kök.
- Äta mer frukt (av de jag faktiskt tål).
- Inte sluta äta onyttigheter.
- Lära mig spela gitarr igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, hålla ner på siffran, det löftet ska jag nog allt haka på!

2009-01-04 @ 21:54:01
URL: http://thecomback.webblogg.se/
Postat av: Guess who?!

Hahahah, ööööööka siffran radikalt FFS!

2009-01-05 @ 14:38:37
Postat av: jessica

bra planer! låter som att det kommer bli ett gött år!

2009-01-07 @ 09:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0