A pill poppin' jukebox is all that you are

När en nära vän ringer 05.13 borde man kanske svara, men är man yrvaken så blir det lätt att man lättad tänkter "Åh, vad skönt, det var inte alarmet, det är inte morgon än" och somnar om.
Om en vän ringer den tiden på dygnet borde ju den första tanken vara "Åh herre gud, vad har hänt nu?!". Men icke.
Till mitt försvar kan jag ju tala om att jag några timmar senare var orolig över vad som hade hänt. Det visade sig dock att Rebekka råkat ringa mig i sömnen. Jag undrar hur man gör det, men kan vissa ta med sig jobbet i sömnen är det ju ganska logiskt att andra ringer nattsamtal.

Idag har jag, på grund av det regelbundna besöket, gått på alvedon och kakor. Alvedon första delen av dagen, sen kakor när jag kände att jag inte ville käka mer alvedon. Jag är en pillervägrare, så jag tar bara alvedon och liknande när jag verkligen måste. När jag jobbar måste jag, för har jag ont så fungerar jag inte riktigt och vill bara ligga ner, så för att kunna stå upp med en svank som skriker så finns det bara ett hjälpmedel. Painkillers.

Nu: lite tv sen sängen. Sov inte världsbäst i natt, men det gör inget. Vad är väl lite sömn...

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Haha, skön rättelse du hade lagt som kommentar :)

2009-01-14 @ 22:50:42
URL: http://atthreeinthemorning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0