All these poses such beautiful poses

Igår skrev jag ett inlägg som jag aldrig publicerade, sen höll jag mig vaken en stund extra. I morse hade jag svårt att äta. Vid två var jag dock vrålhungrig. Alltså, det är fixat nu. Det känns bra. Nu vet jag var vi står.
Efter snacket blev dagen mycket lättare.
Jag storhandlade med pappa och sen repade jag med tjejerna.
Vi är så bra! Jag blir sjukt pepp på kommande live-spelning.
Appropå band så bubblar tydligen Straight Ahead and the Solution med Pressure imorgon på P4-toppen i radio Jämtand. Så då gäller det att rösta. Förra gången då In To Me var med så var vi två röster ifrån att hamna på listan.

Jag har en Rufus W-period just nu. California gör mig otroligt sugen på sommar och sol.
Kan jag åtminstone få vår? Jag längtar till långa ljus sommarnätter.

Just det, natt snart. Dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0