But I will tear the price from your head and keep you from harm

Igår såg J och jag en bra film. Lars and the Real Girl. Ryan Gosling är klockren.

I övrigt så jobbar jag deltid en vecka till nu, sen blir det varannan helg och lite extra bara.
Jag ska plugga. Filosofi och en nätkurs som heter Populärkultur A, del 2- populärmusik, fast det är lite uppfuckat just nu med den sistnämnda kursen, studera.nu påstår att jag inte tackat ja fastän jag har gjort det. Jag har ju till och med fått utskick om registrering och annan info. Well, det löser sig.

När jag satt och förde över mitt schema i kallendern såg jag att jag att det inte är någon föreläsning alls vecka 8, det betyder att jag kan åka till Jennie i Åre och se herr Krunegård. Jag insåg att jag inte träffat Jennie sen vi båda var i Stockholm i September, jag har till och med hunnit se Markus sen dess. Så det är verkligen dags.

Eftersom alla föreläsningar är lagda mellan 15-17 så ska jag försöka aktivera mig på dagarna. Tänkte försöka få med mig Ann-Sofie också.
Just nu står curling och badminton på tapeten. Är grymt sugen på både, men speciellt curling. Jag är ju en gammal curlingspelare liksom. Tydligen finns det ett lag som behöver nya medlemmar, men jag är dock inte säker på om jag vill satsa så hårt. Får se.
Både badminton och curling är ju roliga sätt att röra på fläsket.

Nu väntar sängen.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0