I regret the drugs you lost so I skipped our second date

Jag vill dansa. Jag vill dansa med Jennie. Snart kanske.
Det var längesen jag fick känna den där euforin som uppstår när jag får dansa till riktigt bra musik i riktigt bra sällskap.
No offense, men ingen dansar som Jennie och jag.

I övrigt så är jag uttråkad. Har ansträngt mig idag för att hitta på något, men folk är antingen helt off eller så är de upptagna.
Med att hitta på något menar jag något som inte innehåller alkohol. Jag träffar nästan bara folk när det vankas fest och det är trist. Jag är ju en social människa och behöver min dos av umgänge, och inte bara på helgerna (J ser dock till att jag får mig lite umgänge även ickehelg-dagar, det får han sju guldstjärnor för).
Jag hoppas att Rebekka stannar några dagar efter nästa helg.

(Tillslut kommer man till en punkt då man inte orkar anstränga sig mer, och då börjar ifrånglidandet.)

Det är nog egentligen bara så att jag har en svacka just ikväll. Jag ska ta mig en god natts sömn och eventuellt skaffa klippkort för simmning på IKSU imorgon.
Nu ska jag kika på min långhåriga hjälte. Det är ganska hemligt vem det är, för det är ganska pinsamt (inte lika pinsamt som Takida dock).

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0