If you have a craving I'll get it for you

P3 Guld igår. Jag tror både jag och Ann-Sofie blev lite småkär i Mattias Edlund a.k.a John ME. Vilken man.
Motorhomes The Man var en av de första bra cd-singlarna jag köpte, under min övergång från pojkband till bra musik, och det är fint att Mattias Edlund snart släpper skiva. Love Is My Drug har en killer-text,  men jag gillar dock singer/songwriter-låtarna lite bättre.

Krunegård var sjuk och låg, enligt honom själv, bakom kulisserna och spydde. Men, han orkade i alla fall spela med Annika och Detektivbyrån. Det var fint.

Att Johnossi fick pris var på tiden.

Kvällens absolut bästa var ändå Anders Johansson. Skönare snubbe får man leta efter. Han får gärna fråga mig om jag bor i Östersund.

Söndag idag. Det blir först tråkiga måsten (disk mest) och sen J (inget tråkig måste)

Kommentarer
Postat av: jessica

John ME <3 perfekt. hans myspace är nästan min startsida nu..

jag såg inte p3 guld, undrar om det går i repris......

2009-01-21 @ 15:06:35
Postat av: Sony music

Hej!



Här hittar du en helt ny, aktustisk version av Love is my drug.



http://se.youtube.com/watch?v=yuQVP6jR5kI





// sony music

2009-01-27 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0