Maybe,oh baby, I'll buy you your own star

Det är verkligen så att mitt humör kan åka berg-och dalbana när jag inte ätit på ett tag. För två timmar sen var jag glad och pepp inför kvällens galej, men sen för en halvtimma sen var jag grinig och på väg att säga ett sanningens ord. Jag åt istället, och vips så är jag pepp igen och tänker även rationellt så det blir inga sanningens ord idag.

Jag skar mig på Cuisine-burken, och jävlar vad det blödde ( i alla fall för att vara från en tumme). Det här kanske låter helt irrelevant, men tänk på att jag precis då var ganska så grinig. Som tur var så hittade jag plåster och middagen blev god (och den innehöll inte blod).
Jag hoppas det har slutat blöda nu, så att jag kan ta en lyxdusch och sen fixa mig för Jacobs födelsedagsfest.
Jag får återigen tillfälle att använda kjolen som blev en klänning eftersom det är keltiskt tema. Den är ju grön (som Irländska flaggan) och rutig (som en kilt). Jag kanske borde ha på mig mina skotskrutiga trosor också, ingen kommer ju se dom men det är ju känslan som räknas.

Nu:lyxdusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0