Shame on us, shame on the both of us

Idag är jag lite som ett barn som ska börja skolan, för jag ska nämligen iväg på min första föreläsning på nästan ett år (om man inte räknar med digifoto-kursen, och den räknas inte). Lite segt bara att föreläsningen börjar 15.15, jag vill ju gå i skolan tidigt på dagen så att jag kan komma upp på morgonen.
Well well, när pluggandet kommer igång riktigt kommer jag nog kliva upp i lagom tid för att slippa plugga på kvällar.

Syster Elak ska förresten spela den 6/2 på Verket. Det blir kul. Då blir det premiär för I Owe You Nothing (eller Simple As That). Den är så otroligt kul att spela, så svängig. Jag kommer dock dö litegrann av nervositet då det är jag som startar hela låten med min basgång.  Det är tur att Kristine ser till att jag håller takten, med hjälp av ägget.

Nu: inget, sen hunkhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0