And if you wanna go higher just use your hands instead

Jag tog en långpromenad. Daniela och jag ska försöka gå varje dag för att tillslut börja springa. Då hon fick förhinder på grund av jobb så tog jag saken i egna händer.
Det var skönt, men antingen har jag noll kondis eller så burnade jag som fan. Jag tror nog på det sista, för det gick ganska snabbt. Ner längst Hamngatan, följa Strandgatan, genom badhusparken, över frösöbron, följa grusvägen längs sjön så långt som möjligt och sen tillbaka samma väg (det där skulle nästan Vapnet kunna sjunga).
Jag är svettig nu. Svett betyder sex som någon (jag) konstaterade i ettan på gymnasiet. Det betyder egentligen inte alltid sex, men när en het snubbe står och spelar gitarr och sjunger så att svettet rinner då betyder det sex. I våra sextonåriga hjärnor i alla fall.
(ursäkta utsvävningen)

Igår hängde vi i Lövsta. Fika och en del skratt. Så jävla bra att Rebekka kan hålla minen, not.. Som tur var "räddade" jag situationen  litegrann i alla fall. Jag förstår dock verkligen varför hon inte kunde hålla sig för skratt, för det var faktiskt komiskt. Den här stan kanske helt enkelt är för liten. Eller så är det jag som har svårt att skilja på olika Jesusliknande gestalter.
Nu fattar ingen, förutom Rebekka, något.

Nu ska jag duscha, för jag luktar svett. Mumsigt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, svett... we like, oavsett uppkomst!

Puss

2009-07-07 @ 22:19:32
URL: http://thecomback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0