If you have a craving I'll get it for you.

Mens.
Jag mår illa efter att ha proppat popcorn och ostbollar med Andy.

J stod för dagens roligaste. För inveklat för att kunna beskrivas här, men jag undrar om skolorna i Skåne hade sex och samlevnad på schemat när han var ung.

Nu har jag sjukt ont i svanken också. J borde vara här.

Och en sista sak: det är dyrt med mensskydd, och det är stor skillnad på priser. Så pass att jag idag köpte ett "b-märke".  Prisskillnaden var hela tio kronor.

Nu ska jag krypa ner i sängen med värken och hoppas på en mindre ond morgondag.

Kommentarer
Postat av: j

det finns INGEN koppling mellan mens och samlevnad. varenda snubbe flyr fältet när den röde krigaren kommer.



(och nu finns det säkert produkter idag som inte fanns när jag var ung.)

2009-07-08 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0