If you'd feel like I feel and if you'd know what I know.

Det är nog så att det man inte kan få vill man ha extra mycket. Det jag inte kan få vill jag ha extra mycket. Nu kanske ni tror att jag menar en man. Men så är icke fallet. Mitt splittade jag menar två män. Den ena en flamma som börjar bli ganska gammal och som jag halft har och som jag vet vars jag har, den andra en purfärsk (finns det ordet?) liten gnista som jag först inte trodde fanns.
Kan det inte bara dyka upp en stor jävla gnistrande flamma, som jag gnistrar lika mycket för, och svepa iväg med mig så jag slipper dessa halvdana ting?

Tills dess den där gnistrande flamman tar mig med storm ska jag akta mig för kondylom. Ikväll kollade vi på Sex Education på trean och såg ett sjukt äckligt sköte.
Hur fan kan man låta det gå så långt?  "Oj, min fitta börjar bli grön? Äsch, struntsamma. Jag kollar upp det en annan dag"...och månaderna går. Eller vad liksom?

Ett inlägg om känslor och könssjukdomar, villen mix.
God natt.

Kommentarer
Postat av: bronx

du kan slippa de där halvdana tingen. det är bara att välja det.

2009-07-09 @ 13:28:13
Postat av: Sandra

Jag vet det J, men jag är inte redo.

2009-07-09 @ 18:54:13
Postat av: Anonym

vem säger att jag är det när är det? fuck it, jag kan ta beslutet åt dig.

2009-07-09 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0