It isn't me, I don't know who I'm trying to be

Jag skulle ha stått på mig och inte tvingat upp peppen, då hade jag inte förvandlats till en bitch.
Jag är bara så less less less. Less på fest och fylla. Är det så att man ska behöva skaffa en pojkvän för att ha någon att dega i tv-soffan med? För dom som inte vill festa varje helg är ju faktiskt dom som har partner. Att dega i tv-soffan själv är ju inget vidare.  Och här kommer det igen: J skulle vart här. Eller jag skulle vart hos honom. Jag saknar våra tv-kvällar.

Grannen har fest och spelar musik för hela huset så inte kommer jag få sova heller. Det är typ det enda jag vill nu, sova och vakna till en bättre morgondag.
Jag vet att det var jag som nyss körde iväg vännerna som var här, men ändå känner jag mig väldigt ensam.
Jag tror faktiskt att jag hamnat i någon slags livskris. Men förhoppningsvis är det bara resultatet av en jobbig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0