Under gatan, en strand.

Trots grå himmel och inget planerat för dagen så är jag på bättre humör än igår.
Ner som en pannkaka, upp som en sol.

Jag funderar på att ta en cykeltur. Till Rusta. Köpte en dörrmatta där i måndags för tio spänn, kom sen på att jag skulle behöva en till för jag har ju en balkongdörr också.
En pepp grej med Rusta  var att jag hittade Taveners Cara Mints, ni vet karemellerna man kunde (kan?) köpa på Taxfree. Från utlandsresorna i min barndom är det dom jag minns mest faktiskt. De hade även fruktkaramellerna, men tyvärr inte citronkaramellerna.
Om jag cyklar dit idag så plockar jag nog upp en burk fruktkarameller också.
Det är det lilla som gör det.

Jag funderar på att följa med mamma och pappa ut till Sandnäset när de slutar jobba. Vore skönt med en helt vi helg, och stannar jag i stan blir jag säkert utlurad på något galej.

Nu: på med kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0