You call me up around noon and give me all the good gossip.

Jag tänkte skriva ett inlägg om hur irriterad jag blir på vissa saker vissa människor gör, eller ibland inte gör. Jag insåg dock att jag måste tänka happy thoughts så därför skiter jag i det.

Bra grejer:
Imorgon ska jag få massage. Äntligen, min nacke är stelare än stel.
Imorgon kommer antagligen mitt datorbord också.
På lördag ska jag, efter jobbet,  ta bussen till Umeå och J.
På måndag och tisdag blir det rep med världens bästa band.Jag hoppas även på att hinna med lite Josefin och Jacob medan jag är i Umeå.
Näsa fredag åker jag förhoppningsvis till Jennie <3

(kul att alla namn börjar på J)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0